Green Stream Communication S.A.(GSC) tym razem zajęła się wsparciem debiutu Spółki PinotCaro S.A., której pierwsze notowanie odbyło się 7 listopada br. Agencja po raz szósty odpowiedzialna była za całościową obsługę tego typu wydarzenia dla swojego klienta.
Spółka Pinot Caro S.A. tworzy, wprowadza na rynek oraz zarządza kilkoma markami gastronomicznymi: Tree Some Coffee, Coffee Clue, slow food.kreacja, Quality Brands Verified. Głównym celem spółki – jak podkreśla Damian Wiatrak, Prezes Zarządu Spółki – jest wprowadzanie na polski rynek nowoczesnych rozwiązań gastronomiczno-kulinarno-kulturalnych.
GSC odpowiadała za komunikację z inwestorami instytucjonalnymi i indywidualnymi, a także z analitykami i komentatorami giełdowymi. Do jej zadań należało doradztwo w zakresie strategii komunikacji spółki z mediami oraz tworzenie i podtrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów ekonomicznych i finansowych.
Projekt zrealizował zespół – Monika Krajewska oraz Krzysztof Miciałkiewicz.
Informacja dodatkowa
Green Stream Communication S.A. (GSC) jest młodą firmą założoną przez doświadczonych fachowców. Wykorzystując swoją wiedzę dostarcza Klientom zestaw kompleksowych usług wsparcia w zakresie budowania pozytywnych relacji zewnętrznych oraz wewnątrz firmy . Swoim Klientom pomaga tworzyć całościowe strategie budowania relacji z otoczeniem oraz inwestorami. GSC prowadzi również działalność w zakresie doradztwa z zakresu planowania biznesowego, prowadzi także autorskie szkolenia . Na życzenie Klienta agencja wzbogaca swoją ofertę o elementy zarządzania finansami i zobowiązaniami podatkowymi.
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/agencja-green-stream-communication-sa-wspierala-kolejny-debiut-na-alternatywnym-rynku-new-connect